torstai 14. lokakuuta 2010

Blues

Nyt kitaran soittamisen myötä olen alkanut kiinnostua bluesista ihan toden teolla. Sen lisäksi, että olen yrittänyt opetella soittamaan blues-juttuja, olen myös kantanut kirjastosta repputolkulla vanhojen blues-mestareiden levyjä kotiin ja kuunnellut niitä. Olen kyllä aiemminkin ollut jossain määrin kiinnostunut bluesista ja muutenkin juurevasta musiikista, mutta tuo kiinnostus on iskenyt kunnolla. Viime päivät olen treenannut Justinin Solo Bluesia. Kohta alkaa sujua jotenkin. Tunne puuttuu vielä, tosin.

1 kommentti:

  1. Hienoa kuulla että olet kiinnostunut blues musiikista, kyseessä kun on maailmanhistorian paras genre. Suosittelen ensimmäisenä tutustumaan ylläpitämääni youtube kanavaan jonne olen kerännyt jo lähes 2000 parasta blues biisiä. osoite on www.youtube.com/sambobla

    En tullut tänne mainostamaan vaan kiinnostuin blogistasi kun se tuli hakusanalla blues melkein ensimmäisenä hakutuloksiin, tutustunpa lähemmin tähän blogiisi nyt :)

    VastaaPoista